sweaty balls too

there are two contrsuction workers here doing some renovations for the office. needless to say i am a walking cliche in this regard. i just love a big guy handling shit. sweaty, dirty and rough. gimme sum of dat.

the viking also loves doing physical work. i remember last summer when we went over to his friends’ house where the viking helped his friend with some renovations. double goddamn hell yes, just like now. i might have to do the unthinkable and go masturbate in the bathroom at work. 

i just died. 

i just died. 

Do not ever search the tag “sex raccons”

of course i will. 

bunny in the farmer’s market this morning.

bunny in the farmer’s market this morning.

cake


it’s my coworkers birthday. he just turned 25, awwww, i know, right? he’s the hottest coworker too. so that’s a plus automatically because eye candy. also, he brought two different cakes and i just finished stuffing my face. one was blueberry with raspberry and strawberry and whipped cream, and the other one was tiramisu. jezus fucking christ, cake for breakfast every day!

yummyinmytumbly:

Ham and Swiss Sliders

ugh, get in my mouth. 

yummyinmytumbly:

Ham and Swiss Sliders

ugh, get in my mouth. 

snack time! and it’s my favorite - dick fruit. 

snack time! and it’s my favorite - dick fruit. 

street art in the hood.

street art in the hood.

fuckyeahsecretary:

Secretary (2002)

one of my favorite movies forever. and mr. spader, how can you be so goddamn sexy? i mean really. 

fuckyeahsecretary:

Secretary (2002)

one of my favorite movies forever. and mr. spader, how can you be so goddamn sexy? i mean really. 

polyamory and cheapskates

i’ve watched two documentaries on polyamory and a few episodes of extreme cheapskates today. how these two go together i have no fucking clue, it just fascinates me. also, i’ve been knows as a walking paradox before, so it’s fine. 

the polyamory subject, in my opinion, starts to be more and more brought into question lately. no, not in my life. unfortunately i am a selfish bitch and i would cut off the viking’s penis if he wanted to get it on with someone else while i was around. and i have pretty specific taste in guys, guys who actually don’t exist, only perhaps in tv shows and movies, and of course mike patton who is god and therefore not gonna happen. so that’s that. 

i do know a lot of couples though that are interested in this kind of stuff. these people are never open about it, like they would talk about it when we’re out drinking maybe, sort of as to use the alcohol as an excuse if one of them gets angry with the subject. “lol it’s a joke, i’m drunk, i’d never wanna have sex with you and another person and also a relationship with them baby”. i never did understand why people can’t just accept the fact that we are inherently predisposed to lust and want other people when we are in a relationship. it’s just human nature. and human nature is distinctly shitty and selfish and it wants what it can’t have. the forbidden fruit, hello? 

if you ask me, the mature thing would be to just accept this fact and keep lusting and looking at other people, as long as it doesn’t hurt anybody. i’d probably be able to be in a polyamorous relationship myself if i weren’t so selfish and possessive. these people in the documentaries i have watched spend a great deal of time and emotions precisely on the issue of jealousy and of being possessive. and they can work through it, and omg, only by communicating and by being honest. i think that is the only thing i found odd about the whole concept of polyamory, just because i could never work these issues out in my own life, even if i truly think i communicate well with my partner, and honesty is one of the things i value most in my life. 

as for the cheapskates, they are just funny fuckers mostly. i’d never fuck one though. i need my beer after sex, and beer ain’t for free.